Ga direct naar


MarketingExcellenceScan: de vier stappen

Stap 1: registreren

Om u een goed vergelijk te kunnen geven met branchegenoten, vragen wij u zich te registreren. Mocht u al een STEM account hebben dan kunt u direct met de MarketingExcellenceScan beginnen.

Stap 2: doe de scan

U begint met enkele verdiepende vragen over uw organisatie. Hierdoor kunnen we u een kwalitatieve benchmark bieden. Vervolgens start u met de MarketingExcellenceScan die uit cicra 85 vragen bestaat. U bent hier ongeveer 20 minuten mee bezig. U kunt altijd op ieder moment stoppen met de scan en op een later tijdstip weer verder gaan. Vanuit de resultaten krijgt u een advies op maat. Hiervoor is het van belang dat u de vragen zo realistisch mogelijk beantwoord.

Stap 3: de resultaten

Na het afronden van de MarketingExcellenceScan zijn uw resultaten niet direct zichtbaar. Wij kijken ze altijd eerst even na en laten binnen 48-uur van ons horen. Mocht u er prijs op stellen dat we de resultaten met u bespreken, dan maken we vrijblijvend een afspraak. Of sturen u de resultaten toe.

Stap 4: aan de slag

Op basis van de resultaten kunt u nog stappen ondernemen om de marktgerichtheid en innovatiekracht van uw organisatie stap voor stap te optimaliseren. Wilt u nog eens praten over de stappen die u kunt ondernemen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Bel (085 104 65 36) of mail Willem de Vries


They already did:

A small selection of companies who already did the MarketingExcellenseScan

 

  • DSM Food Specialties
  • Fugro Inpark
  • Delamine
  • De Koningh Coding&Packaging
  • Suplacon
  • Vlastuin Groep
  • Sabic Innovative Plastics
  • Getronics
  • Imtech Maintenance
  • MCB Nederland
  • OCE Technologies
  • Paragon PrecisionTechnologies
  • Sea of Solutions
  • Van Oord
  • VSE
  • Assembleon
  • Siemens Solar Project
  • Van Geel/ Legrand
  • Corus
  • Thomassen Compression Systems
  • Yokogawa